upprop...

Idag va min första skoldag . ja träffade tjejerna från klassen i gullmars sen åkte vi t skolan dock lite försenade vi missade nämligen uppropet för att att de va förseningar på gröna ... så när vi kom t salen där vi skulle ha uppropet stod vi först utanför o bråka lite lätt om vem som skulle gå in först o hanna o linda offra sej men precis när vi va på väg in upptäckte vi att det inte va någon där .. så vi såg någon annan brud o hon sa att alla hade gått t sina klassrum . o de e klart vårat ska e 3 trappor upp öööh bergsklättring... vi satt där i typ 15 min sen blev vi helt rastlösa o nettan börja skrika att hon ville röka , o då fick vi typ lunchrast . På lunchrasten satt vi o kritisera alla nya ettor.. bara att de va lite svårt o skilja på ettorna o treorna hahaha ..efter skolan gick ja förbi nordea o satte in min skatte åtebäring :) o nu e ja hemma hon spanky som sitter o trycker i sej pringles efter att hon har ätit kyckling o grönsaker m ris från woken ... själv kunde man inte säga nej t en 13 bitars sushi :)
                                                                                           I <3 SUSHI !!

hare bra tjaaaaa ...


Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson

jag med :S

2009-08-20 @ 15:05:10
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Melina

ha en rba dag :)

2009-08-20 @ 15:16:10
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0